tel. 22 619 32 25

sekretariat@szkolymydlowskiej.pl

Szkoły Beaty Mydłowskiej

"Zasługujesz na sukces. Zrób swój pierwszy krok ! Nauka to nie tylko obowiązek, ale również przyjemność."

 

 

Zgłoszenie on-line:

https://forms.office.com/e/LcctNmp8Wx

 

LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE

- 4 letnie dla absolwentów szkoły podstawowej

 

TECHNIKUM               

 - 5 letnie dla absolwentów szkół podstawowych         

 

O przyjęciu do szkoły decyduje kolejność złożenia dokumentów/podpisania umowy.

Podanie o przyjęcie do szkoły należy złożyć osobiście (w przypadku liceum dla młodzieży oraz technikum – ze względu na to, że kandydaci to osoby niepełnoletnie - z jednym z rodziców lub opiekunem) w sekretariacie szkoły przy ul. Kaleńskiej 3 wraz z kompletem dokumentów.
 

Kandydat do szkoły składa n/w dokumenty:


Kandydaci do Liceum dla Młodzieży:
  • oryginał świadectwa ukończenia szkoły podstawowej;
  • oryginał zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty;
  • 3 zdjęcia 35×45 mm (podpisane na odwrocie);
  • kwestionariusz osobowy do wypełnienia wspólnie z rodzicami - Dokumenty rekrutacyjne
  • podanie o przyjęcie do szkoły - Dokumenty rekrutacyjne
  • podpisanie umowy ze szkołą.

Kandydaci do Technikum:
  • oryginał świadectwa ukończenia szkoły podstawowej;
  • oryginał zaświadczenia o wynikach egzaminu ośmioklasisty;
  • 3 zdjęcia 35×45 mm(podpisane na odwrocie);
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do podjęcia nauki (dostarczone w dniu podpisania umowy lub w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy - Skierowanie na badania lekarskie można pobrać w zakładce Dokumenty rekrutacyjne lub odebrać w sekretariacie szkoły);
  • kwestionariusz osobowy do wypełnienia wspólnie z rodzicami Dokumenty rekrutacyjne;
  • podanie o przyjęcie do szkoły - Dokumenty rekrutacyjne;
  • podpisanie umowy ze szkołą.

 

Kandydaci do Liceum dla Dorosłych:

  • oryginał świadectwa ukończenia szkoły: gimnazjum, ośmioletniej szkoły podstawowej lub zasadniczej szkoły zawodowej;
  • oryginał zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu gimnazjalnego (w przypadku absolwentów gimnazjum);
  • 3 zdjęcia 35×45 mm (podpisane na odwrocie);
  • kwestionariusz osobowy - Dokumenty rekrutacyjne;
  • podanie o przyjęcie do szkoły - Dokumenty rekrutacyjne;
  • Oświadczenie -Dokumenty rekrutacyjne;
  • podpisanie umowy ze szkołą.

 

NABÓR NA SEMESTR ZIMOWY TRWA DO 15 WRZEŚNIA, NA SEMESTR LETNI DO 15 MARCA.

 

W przypadku osoby niepełnoletniej dokumenty składa rodzic lub opiekun prawny.

Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem nauki w liceum lub technikum, skontaktuj się z nami telefonicznie – (22) 619 32 25;
516 181 116  lub mailowo – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Więcej informacji można także uzyskać osobiście – w sekretariacie szkoły przy ul. Kaleńskiej 3.